I 1995 satt Vennesla ungdomslag opp skuespillet Bomfuten i 3 akter i samarbeid med Vennesla historielag. Skuespillet ble skrevet av Trygve Jortveit som har hatt en finger med i spillet i mye av det historielaget har bedrevet gjennom mange, mange år.
Datering: 1995
Fotograf: Arne Krogstad
Roald Omdal og Vidar Abrahamsen fra strandstigruppa avduker historisk skilt ved Aurabekkens utløp. Vennesla Tidenes utsending tilstede ved avdukingen
Øystein R Woxeng, biblioteksjef, kulturpersonlighet, politiker kan nevnes. Her i samtale med Arne Krogstad.
Her er første del av tre fra 1950 tallet. Dere vil nok kjenne igjen klipp fra den aller første filmen som ble lagt ut, men mange nye kommer til, og ikke minst gjensyn med kjente venndøler som forteller